Heb je een vraag? Of heb je ondersteuning nodig?
Neem contact op met de Servicedesk!

  • e-mail servicedesk@ihw.nl
    (maandag t/m vrijdag)
  • telefoon +31 33 2035097
    (maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.00 uur
    en vrijdag van 9.00 tot 14 uur)
Neem contact op met de Servicedesk

De Servicedesk is hét centrale punt binnen het Informatiehuis Water waar waterbeheerders met al hun vragen en meldingen terecht kunnen. De Servicedesk zorgt ervoor dat je zo goed mogelijk ondersteund wordt en dat jouw vragen zo snel mogelijk worden beantwoord.

Hoe wij werken

Wij registreren je vraag of opmerking. Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je melding met daarin de verwachte reactietijd. In veel gevallen kunnen wij je melding al binnen 5 werkdagen beantwoorden. Als wij meer tijd nodig hebben, stellen wij je daarvan op de hoogte.

De medewerkers van de Servicedesk beantwoorden zelf 10% van alle meldingen binnen 2 werkdagen. Meer complexe, inhoudelijke vragen worden door de specialisten van het Informatiehuis Water beantwoord. Als onze specialisten je vraag niet kunnen beantwoorden, verwijzen wij je door naar een organisatie die dat wel kan.

Klachtenprocedure

Heb je een klacht over een product of dienst van het Informatiehuis Water? Dan kun je die ook bij ons indienen. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.

De klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen door de programmamanager van het Informatiehuis Water of diens vervanger. Binnen 10 werkdagen krijg je van ons een reactie.