Onze Servicedesk staat voor u klaar
Heeft u een vraag? Of heeft u ondersteuning nodig?
Neem contact op met de Servicedesk!
De medewerkers van onze Servicedesk zorgen ervoor dat uw vraag zo snel mogelijk bij de juiste persoon terecht komt. En houden in de gaten of u daadwerkelijk geholpen wordt.

Wij zijn van maandag t/m vrijdag per e-mail bereikbaar via servicedesk@ihw.nl

U kunt ons telefonisch bereiken via 033 203 50 97
op maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.00 uur
en op vrijdag van 9.00 tot 14 uur
Wij zijn er om u te helpen!
De Servicedesk is hét centrale punt binnen het Informatiehuis Water waar beheerders van waterkeringen, oppervlakte- en grondwaterlichamen met al hun vragen en meldingen terecht kunnen. De Servicedesk zorgt ervoor dat u zo goed en efficiënt mogelijk ondersteund wordt.
Hoe wij werken
Wij registreren uw vraag of opmerking. U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw melding met daarin de verwachte reactietijd. In veel gevallen kunnen wij uw melding al binnen 5 werkdagen beantwoorden. Als wij meer tijd nodig hebben om uw vraag te beantwoorden, stellen wij u daarvan op de hoogte.
De medewerkers van de Servicedesk beantwoorden zelf 10% van alle meldingen binnen 2 werkdagen. Meer complexe, inhoudelijke vragen worden door de specialisten van het Informatiehuis Water beantwoord. Als onze specialisten uw vraag niet kunnen beantwoorden, verwijzen wij u door naar een organisatie die dat wel kan.
Klachtenprocedure
Heeft u een klacht over een product of dienst van het Informatiehuis Water? Dan kunt u deze ook bij ons indienen. U ontvangt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
De klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen door de programmamanager van het Informatiehuis Water of diens vervanger. Binnen 10 werkdagen krijgt u van ons een reactie.